Socials:

Google Ads Audit

Google Ads is een krachtig kanaal voor online adverteren, maar het vereist voortdurende aandacht en optimalisatie om de beste resultaten te behalen. Een Google Ads-audit is een cruciale stap om ervoor te zorgen dat je advertentie-uitgaven effectief zijn. Voor diverse klanten hebben wij al succesvolle audits gedaan, waardoor zij direct duizenden Euro’s bespaarden! Wil jij een Google Ads audit om te achterhalen waar de mogelijkheden zijn voor jouw account? Geen probleem. Wij maken een Google Ads scan met actiepunten om direct aan de slag te gaan!

Onze klanten

logo-klant-2
logo-klant-6

Google Ads audit uitvoeren

Waarom zou je een Google Ads audit laten uitvoeren? Dat is een zeer terechte vraag! Wat wij vaak bij klanten zien is dat zij ‘blind’ zijn geworden. Wat wij daarmee bedoelen is dat zij zo diep in het account zitten, dat ze andere zaken over het hoofd zien. Daarom is het voor iedere bedrijf nuttig om regelmatig een scan te laten uitvoeren door een Google Ads bureau. Met een Google Ads-audit krijg je een grondige evaluatie van je Google Ads account. Met een audit krijg jij direct inzicht wat de verbeteringen zijn voor jouw account. In deze Google Ads audit gaan wij dieper in op onderwerpen zoals accountstructuur, advertenties en extensies, zoekwoorden en conversiemetingen. Vanuit deze analyse komt vervolgens een plan met diverse aanbevelingen. Met deze aanbevelingen kan jij direct aan de slag om jouw ROAS te maximaliseren en je online advertentiestrategie te verfijnen.

Wil jij meer conversies met Google Ads?

Wat zit er in een Google Ads audit?

Met een Google Ads audit heb jij een handboek om aan de slag te gaan. Maar wat kan jij allemaal van onze audit verwachten? In de audit behandelen wij het volgende:

  • Accountstructuur: Een goed gestructureerd Google Ads-account is cruciaal voor succesvolle campagne. Tijdens een audit wordt de accountstructuur geanalyseerd om te zorgen voor relevantie en effectiviteit.
  • Zoekwoorden: Zoekwoorden blijven cruciaal om gevonden te worden.
  • Advertenties en extensies: De kwaliteit van je advertenties en extensies is essentieel voor het aantrekken van klikken en conversies.
  • Conversie analyse: Het meten van conversies is cruciaal om de effectiviteit van de campagnes te meten. Tijdens een audit is het belangrijk om te controleren of conversies correct worden bijgehouden en geanalyseerd of dat er conversietype ontbreken.
  • Aanbevelingen: Aan de hand van alle bevindingen rolt er een lijst met aanbevelingen uit. Dit kan betrekking hebben op de huidige campagnes, maar ook ideeën voor nieuwe campagnetypes.

Beoordelingen

ADoptimizr heeft ons geholpen Google-advertenties voor ons merk naar een hoger niveau te tillen. Met zijn ervaring en no-nonsense mentaliteit helpt Bart ons stap voor stap verbeteren.

Het is altijd prettig samenwerken met Bart. Hij denkt mee, heeft ruime ervaring en expertise.

Bart is jaren onze partner als het gaat om alle advertising diensten voor onze klanten. Super tevreden, een hele fijne samenwerking.

Sinds 2 jaar hebben wij, Kunstpakket, Bart aan onze zijde, om met name ons advertentiebeleid op Google sturing te geven. We maken hierdoor flinke sprongen en blijven de komende jaren zeker van zijn expertise gebruik maken.

Als “kleine” ondernemer heel blij dat Bart nu onze Ads advertenties vormgeeft en volgt of ze goed lopen. Bart heeft goed naar onze hulpvraag geluisterd, meegedacht en maatwerk geleverd, heel fijn! We laten met een gerust hart dit stukje marketing aan hem over zodat wij de tijd kunnen besteden aan ons vak.

ADoptimizr heeft mijn Google Ads-campagnes echt naar een hoger niveau getild. De zoekwoordstrategie en de effectiviteit van mijn advertenties hebben mijn leads en omzet verwachtingen overtroffen.
Ik heb Bart ervaren als en echte professional met een scherp oog voor mijn belangen.

Er werd goed meegedacht en gecommuniceerd om de juiste strategie te bepalen. Bart is klantvriendelijk, doelgericht en zorgt voor een stijgende lijn in onze omzet. Een aanwinst voor ons bedrijf!

Expertise en communicatie zijn key bij ADoptimizr. Bart verdient zichzelf dubbel en dwars terug!

SEA audit

Google Ads is natuurlijk niet het enige online adverteren kanaal. Naast Google Ads is er ook Microsoft Ads. Veel bedrijven zien dit kanaal over het hoofd, omdat men denkt dat dit niet van toegevoegde waarde is. Maar voor veel sectoren is het juist wel van toegevoegde waarde. Heb jij al een Microsoft Ad account dan is het zeker goed om een algehele SEA audit dit doen. Daarin kijken wij zowel naar de prestaties in Google Ads en Microsoft Ads en waar voor beide nog mogelijkheden zijn. Zodra wij de SEA scan en audit hebben gedaan, ontvang jij ene lijst met aanbevelingen om jouw sea strategie verder te optimaliseren.

Wil jij meer conversies met Google Ads?