Google Ads Optimalisatie
Het opzetten van een een Google Ads campagnes is voor velen geen probleem. Maar zodra die live staat moet je die ook onderhouden en optimaliseren. Dat is voor velen een lastig, omdat men niet weet waar je moet beginnen. In de afgelopen jaren helpen wij ondernemers met het opzetten en optimaliseren van Google Ads campagnes. Wij kunnen alles in beheer nemen of jij wilt zelf ook nog aan de knopen draaien. Wat ons betreft is dat geen probleem. Voor een goede Google Ads optimalisatie is het van belang om ook een goede SEA strategie te hebben.
Plan van Aanpak
Stap voor stap werken naar het optimale resultaat
Onderzoek
Keyword en marktonderzoek. Wat zijn de meest potentiële zoekwoorden.
Target
Diverse campagnes worden opgezet om potentiële klanten te targeten
Optimalisatie
Campagnes worden constant geoptimaliseerd om het juiste rendement eruit te halen.
Sit back and relax
De conversies gaan omhoog
Google Ads Optimaliseren: Wat is het doel?
Alles valt of staat met een goede strategie. Zodra wij starten met het optimaliseren van Google Ads campagnes, is het natuurlijk belangrijk om te weten wat het doel is. Daarom gaan wij samen met de klant zitten wat het doel is van Google Ads. Vanuit deze gespreken komen de doelen naar voren. Hoeveel leads of meer sales? wat mag een lead of verkoop kosten? Dit zijn een paar vragen die belangrijk zijn voor een goede Google Ads optimalisatie.
Welke Google Ads kanalen optimaliseren?
Zodra het doel duidelijk is, kunnen wij gaan bepalen welke Google kanalen wij gaan inzetten. Alles via search of moeten wij ook display inschakelen? Als het om een webshop gaat dan moeten wij een feed maken voor Google Shopping. Kortom er komt nog heel veel bij kijken op Google Ads te optimaliseren, maar wij helpen jou graag verder!
Geïnteresseerd? Neem dan nu contact op!